Gewonde bij brand in Van Boetzelaerlaan, huis tijdelijk onbewoonbaar

© Regio15
DEN HAAG - Bij een brand in een huis in de Van Boetzelaerlaan in het Statenkwartier is donderdagavond iemand gewond geraakt. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Buren moesten tijdelijk hun huis uit.
De brand is ontstaan in de slaapkamer. De brandweer had de brand snel onder controle, maar moest wel wat dingen slopen om er zeker van te zijn dat het vuur uit was. Het huis is tijdelijk onbewoonbaar.
De hond van de bewoners is veilig naar buiten gekomen. Die is door de dierenambulance nagekeken en opgevangen.

💬 Neem contact op! Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht via het contactformulier!

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws en achtergronden uit Den Haag? Download onze app en ontvang notificaties bij belangrijk nieuws uit jouw stad!