Man gewond bij brand in garagebox Spoorlaan

Brand in garagebox
Brand in garagebox © Regio15
DEN HAAG - Een man is woensdagavond gewond geraakt bij een brand in een garagebox. De brand brak rond 23.30 uur uit bij een opslagbedrijf aan de Spoorlaan.
De vlammen sloegen uit de garagebox, meldt de brandweer. Toen de brand uitbrak, was een persoon bezig bij de opslag. Hij deed een bluspoging en liep daardoor brandwonden op. De man is naar het ziekenhuis gebracht.
De brandweer heeft het vuur geblust en ook gecontroleerd of er in de omliggende garageboxen geen brand was. De brand lijkt grotendeels tot de ene box beperkt gebleven. Stichting Salvage helpt eigenaren van de boxen die zijn opengemaakt voor controle bij de schadeafwikkeling.

💬 Neem contact op! Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht via het contactformulier!

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws en achtergronden uit Den Haag? Download onze app en ontvang notificaties bij belangrijk nieuws uit jouw stad!